Mała (?), wsciekła, chora diablica...

Temat:
Witam, Mam do sprzedania w Krakowie sprzęt skiturowy na którym zaczynałam przygodę ze skiturami już chyba 4 sezony temu Bardzo fajny zestaw dla dziewczyny, która chce zacząć chodzić na tury. Narty ... małą klamerkę ale w dalszym ciągu spokojnie można ich używać i spełniają swoje zadanie. Rozmiar 25.5. Cały zestaw uznaję za wart 1000 pln. Zainteresowanych zapraszam na priva.
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5396.html



Temat:
Niziołku, akurat trafiles na dyskutowany wczoraj temat. Znajdziesz go tutaj: http://www.skitury.fora.pl/sprzet-skiturowy,3/ktory-zestaw-lawinowy-lepszy,4263.html - o Pulsach zaczyna sie od drugiego postu Masaaja. Badz tak mily i uzywaj znakow interpunkcyjnych - wstawiania tych zadna...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4560.html


Temat:
Witam wszystkich, Nie będę zakładał nowego wątku - tylko się podepnę. Szukam zestawu skiturowego (narty, wiązania, buty) służącego zarówno do podchodzenia pod ściany w Tatrach, jak i zjazdów freeridowych. Nie jestem początkującym narciarzem, ale będzie to mój pierwszy zestaw turowy tak więc nie wiem od czego zacząć. Co proponujecie?
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5344.html


Temat:
Ja takie konkretne pytanko: noszę się z zamiarem kupna zestawu skiturowego w najbliższym czasie. Nie znalazłem nigdzie (może źle szukałem- nie bijcie xD ) informacji na temat tego, jak dobrać nartki...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5344.html


Temat:
A tak się papugi prezentują... Pozostała część wątku tutaj: http://www.skitury.fora.pl/sprzet-skiturowy,3/taki-sobie-zestaw-kupilem,3399-30.html#31080
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,3618.html


Temat:
Witajcie. Sytuacja wyglada tak - to bedzie moj pierwszy sezon skiturowy, a narciarski tak z 25-ty, na nartach sie wiec trzymam. Zamierzam lazic wszedzie, ale moje mysli glownie kraza wokol Tatr. ... (buty tez do najlzejszych nie naleza), wiec dlatego sklaniam sie ku Dynafitom. Konkretnie mam juz Comforty R. Czy taki zestaw ma sens, wytrzymalosciowo i pod innymi wzgledami, ktore mi do glowy...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,886.html


Temat:
na Allegro za 120-150 PLN i można walczyć w górach. Jeśli się nie spodoba-zawsze w sezonie sprzedasz taki zestaw. Znane są mi przypadki gdy po roku stary sprzęt sprzedano drożej niż...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1054.html


Temat:
Cześć, kompletuję swój pierwszy skiturowy zestaw. Zakupiłem buty Avant i tegoroczny model nart Hagan Carbon dł 177 (105;68;91, promień 19,7) . Będe wdzięczny za wszystkie wskazówki, jakie wiązania radzicie dobrać. Zestaw ... Plus, czy Explore w zupełności wystarczy dla nazwijmy to skiturowej rekreacji (przy mojej wadze 85 kg, wzrost 188). Czy istotna jest w praktyce różnica wagowa tych wiązań dla "nie zawodowca". Z reguły model explore nie ma w zestawie skistopów - czy jest to istotne, czy lepiej sprawdzają się paski. Z góry dzieki za wskazówki. pozdrawiam, Adam
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1107.html


Temat:
narty dynastar intuitiv wiązanie fritschi freeride + harszle foki moherowe montana proste buty lowa struktura light kije kohla freeride zestaw lawinowy BCA: pips tracker dts, sonda 240, łopata narty/wiązania kupowałem jako świeżo upieczony skiturowiec a że i tak chciałem zmienić mój sprzęt narciarski (trasowy) to postanowiłem kupić jeden zestaw i na trasę i na skitur; na trasie to jazda już wogóle mnie ... trochę na tych haganach offlimitsach - może to będzie dobre rozwiązanie... pasowałyby mi kolorystycznie do buffa, he, he a jak nie one to po prostu jakieś skiturowe hagany czy traby - w każdym razie muszę skompletować jakiś lżejszy zestaw, no i myślę o taliowanych fokach...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,155.html


Temat:
Można oczywiście zaglądnąć do naszych południowych sąsiadów na Slonvensku. W ten weekend byliśmy w Popradzie w sklepie www.sportrysy.sk. Jest tam nawet nie zły wybór nart, butów skiturowych są rówież wiązania. Ceny ... kompletne i nigdy nie instalowane Diamiry Tytanal II z oryginalnymi nożami i to wszystko w komisowej cenie. Myślę, ze ten zestaw wystarczy mi na poczatek i zapoznanie ze skiturami i freeraid-em...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,96.html


Temat:
skiturowy (archaiczny, ale zawsze coś i oprócz narzekania na wiązania (druciane silvretty) największym atutem sprzętu (w porównaniu do jej normalnych, zjazdowych nart) jest jego mała waga. Jako okazjonalny, nienazbyt zapalony tourowiec...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1483.html


Temat:
Peregrin bo Ty od razu mówisz o globalnym działaniu. Można zadziałać lokalnie np zrzucić się na forum na http://tinyurl.com/y9jsvo6 (jak by nie patrzeć to cena zestawu skiturowego ). A post factum...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4183.html


Temat:
... moze przerobie nasze materialy szkoleniowe i spróbuje stworzyc taki zestaw pytan do osób stawiajacyc takie pytania? No ale to ma sens jak to gdzies bedzie wisialo jakos na poczatku tego watku...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1103.html


Temat:
... 8... a jak to jest 50 na 50 to powinnienes kupowac narty typu b3 respect, bd voodoo....lub blizzard free pro (oczywiscie z wyprzedazy) http://www.e-horyzont.pl/site/index.php?mod=offers&kat=&prod=2719 Ja do wypadow skiturowych mam inny zestaw...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1331.html


Temat:
Witam, mam do sprzedania b. lekki komplet skiturowy. Narty: Dynastar Pierra Menta Pro 169 cm Wiązania: Dynafit Vertical Light Buty: Scarpa F1 29.0 Foki: Black Diamond Ascension STS Zestaw w stanie...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5347.html


Temat:
Piszę tutaj, bo nie wszyscy przęglądają dział sprzętowy. http://www.skitury.fora.pl/sprzet-skiturowy,3/piepsy,919.html - zbieramy zapisy na piepsy i zestawy, które chcemy zamówić w nabliższym czasie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam! Ceny absoltunie konkurencyjne!
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1189.html


Temat:
Kilka słów kończących tę dyskusję. Stałem się czuły na punkcie super korzystnych ofert po tym, jak się okazało, jak zostałem nabity w butelkę przez pewien sklep sportowy (również w temacie skiturów) ... jeszcze jeden sposób powstania takiego zestawu, inny niż ten, który opisałeś w PW. I niektórzy sprzedawcy nie mają oporów przed jego stosowaniem. I zważ, że nie insynuowałem Ci nieuczciwego postępowania: stwierdziłem,...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,2832.html


Temat:
mam pytanie (a wlasciwie moj kumpel ma pytanie) czy jest sens montowac skiturowe wiazania (no i chyba w takim wypadku buty trzeba by tez kupic) do freestylowych nart? (konkretnie do Volkl Karma - narta freestyle backcountry) bo moj kolega na takich smiga i troche go juz wyciagi denerwuja i sie zastanawia nad przerobieniem swojego fs zestawu na zestaw backcountrowy czyli kupic wiazania ... fok do nart bez dziurki)? czy to po prostu poroniony pomysl i kupic lepiej typowe narty skiturowe? mozecie cos podpowiedziec i pomoc? dzieki z gory pozdro sg : :
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,503.html


Temat:
Ja jestem zatwardziałym skiturowcem ale kiedyś pojechałem w Beskidy z biegówkami i wąskimi foczkami. Zestaw działał wyśmienicie, tzn na podejściach lekko jak nigdy na turowym sprzęcie, na zjazdach wesoło, po paru upadkach śnieg i igliwie w zębach. Jeśli interesuje cię bardziej wędrówka i nie zależy ci na zjeździe to nie warto targać całego skiturowego bagażu. Zresztą gdzie w Beskich zjeżdżać( )? Sama...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4144.html


Temat:
Witojcie Przyznam się, że forum wyczerpuje w 95% potrzebna mi wiedzę do tego aby dobrać sprzęt skiturowy do moich potrzeb. Potrzeba była taka, żeby podejść ze świnią na plecach pod lód. ... ale o tym kiedy indziej. foki: BD GLideLite Moher STS To jest mój zestaw. W tym miejscu podziękowania dla Pokor'a za korespondencję mailową te 181 cm to jego zasługa. pozdro naS...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5561.html


Temat:
Zastanawiam się nad zakupem mojego pierwszego zestawu skiturowego w rozsądnej cenie ale na tyle dobrego żeby starczył na kilka sezonów aklimatyzacji. Co polecacie? Jestem zielony od stron praktycznej, w teorii oczywiście...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4854.html


Temat:
Czesc Wam! Mam do sprzedania zestaw skiturowy- Narty Fischer EXPEDITION 165 cm 2006-7 ,Wiazanie Diamir EXPLORE , Foki taliowane orginalnie CONTUR mocher-nylon ,Buty SKARPA SPIRIT 3 Rozmiar 28, Noze lodowe Diamir , Pokrowiec do nart .Zestaw w bardzo dobrym stanie Cena 2000 zl . Pozdrawiam Maciek!
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,4909.html


Temat:
... zostaje zestaw z adapterami i normalnymi butami). Ponadto zapytam się jeszcze co do wiązań silverety 404 co myślicie, nadadza się na taki pierwszy zastawek skiturowy?
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,5445.html


Temat: Co zabrać ze sobą, na dobry początek?
Oczywiście Wypożyczalnia sprzętu górskiego, skiturowego i lawinowego Wypożyczalnia czynna : poniedziałek-sobota w godzinach: 8.00 – 17.00 niedziela : 9-11 i 14-17 . Adres: Tatra Trade Droga na Bystre 2A 34-500 Zakopane ... lawinowy 15zł (kaucja 200zł) Zestaw lawinowy 30zł (kaucja 300zł)
Źródło: zakopaneforum.pl/viewtopic.php?t=24


Temat: Ankieta - aluminium w turystyce
1- głównie a) , ale też b) i c) 2- stalowe, najfajniejszy pod słońcem zestaw stołowy z Gerlacha w romby, lata 80 Z aluminium to jest też chyba wiele konserw, zwłaszcza ... też jest aluminiowa warstwa, w wiązaniach skiturowych aluminiowe części. Pozdrowienia Kuba
Źródło: skpb.org/forum/viewtopic.php?t=654


Temat: Przyjmę narty "ołówki" 165-180cm
Narty potrzebowałbym do stworzenia niskobudżetowego drugiego zestawu skiturowego a ja juz myslalem, ze bedziesz budowal wlasne sanki U moich rodzicow w piwnicy ocalala jeszcze jedna para klasykow - KF, 165 cm....
Źródło: stk.ae.poznan.pl/forum/viewtopic.php?t=1491


Temat:
Zastanawiam się jak razem działają wiązania Marker Duke i buty skiturowe np. moje Dynafity ZZero 4 CF. Wygląda na to że w sezonie będe ujeżdżał narty z Dukami i ciekawi mnie czy ZZero są w pełni kompatybilne czy też okaże się że trzeba szukać innych butów do tego zestawu. W sieci znalazłem różne opinie od takich że no problemo do takich że vibram w podeszwie buta skiturowego powoduje upośledzenie wypinania wiązania poprzez nadmierne tarcie vibramu o płytę wiązania. ja miałem z Dukami jeden jedyny kontakt, bo były przykręcone do Mantr, co miałem na...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,3442.html


Temat:
Póki co 32 osoby wyraziły zainteresowanie wzięciem udziału w skiturowym spotkaniu (stan na 3.10.2006). A oto jak odpowiadali na pytania formularza zgłoszeniowego: STOPIEŃ DETERMINACJI: 16 osób przyjedzie na pewno; 12 - będzie się bardzo starać i zapewne się im uda, zaś 4 osoby chciałyby, ale jeszcze nie wiedzą czy przyjazd będzie możliwy SKITUROWE UMIEJĘTNOŚCI: Przybędzie 7 skialpinistów (a w każdym razie osób ... zaś 6 osób woli wybierać a la carte WYPOŻYCZALNIA: narty+wiązania turowe chce wypożyczyć 6 osób, buty - 6, foki - 6, zaś na zestawy antylawinowe jest aż 19 chętnych MIASTA: Najliczniej...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,119.html


Temat:
Dziś, 8 października wpłynął 50 już formularz zgłoszeniowy na otwarcie sezonu skiturowego. Zamieszczam krótkie podsumowanie: STOPIEŃ DETERMINACJI: 20 osób przyjedzie na pewno; 23 - będzie się bardzo starać i zapewne się im uda, zaś 7 osoby chciałyby, ale jeszcze nie wiedzą czy przyjazd będzie możliwy SKITUROWE UMIEJĘTNOŚCI: Przybędzie 8 skialpinistów (a w każdym razie osób jeżdżących w żlebach i aspirujących do tego ... wykupić noclegi i jedzenie w jednym pakiecie, zaś 8 osób woli wybierać a la carte WYPOŻYCZALNIA: narty+wiązania turowe chce wypożyczyć 11 osób, buty - 11, foki - 11, zaś na zestawy...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,119.html


Temat:
Witam, Zastanawiam się sprzętem dla dziewczyny - początkującej i przy okazji uzupełnieniem swojego ekwipunku o kolejne deski Zakładam że będą to dwa zestawy: turowy przeznaczony na większe góry i Back Country ... góry dzięki za wszelkie sugestie. Wiem, że to forum skiturowe a nie www.biegowki.pl ale z tego co się orientuję, to wielu z Was pomyka również na BC a poruszenie kwestii doboru drugiego zestawu jako uzupełniający ski-tury wydało mi się nie być tutaj nie na miejscu. -- Pozdrawiam, Marcin
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1483.html


Temat:
[quote="mpiatek"]Witam, Zastanawiam się sprzętem dla dziewczyny - początkującej i przy okazji uzupełnieniem swojego ekwipunku o kolejne deski Zakładam że będą to dwa zestawy: turowy przeznaczony na większe góry i Back Country ... góry dzięki za wszelkie sugestie. Wiem, że to forum skiturowe a nie www.biegowki.pl ale z tego co się orientuję, to wielu z Was pomyka również na BC a poruszenie kwestii doboru drugiego zestawu jako uzupełniający ski-tury wydało mi się nie być tutaj nie na miejscu. Jest jeszcze taki patent lekka narta tour wiązanie telemark lub jsw. odpowiedni but i smar w taśmie...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1483.html


Temat:
... w polskich warunkach ekonomicznych brać skiturowa zniesie takie obciążenie? Z mojej skromnej pensji lekarskiej pips zabrał ponad połowę... Jednak twardo będę twierdził, że osoba która na przykład nie chgce zabrać pipsa...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,1202.html


Temat:
Nie idzie tam u Was w Norwegii pożyczyć zestawu na wycieczkę - myślę, że taka opcja byłaby dla Ciebie najlepsza, sam jestem ciekaw opinii, choć skrzydła nie posiadam, no ale sprawdzian dla wiązania to musi być niezły. Pozdr. Ps. Jes jesce puch ? W mojej miejscowce (Voss) i poblizu (Bergen) idzie pozyczyc w wypozyczalniach czy ze sklepow do testow wszystko inne skiturowe,...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,2256.html


Temat:
nart ski-tour - nie widzi sie w ogole na takich kilkugodzinnych wycieczkach na szczyt. Widzialam juz w akcji pare zestawow typu k2 ponton, marker duke, ciezkie buty zjazdowe (!!!) ))))))))) Ja...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,2948.html


Temat:
... skiturowych, freerideowych i produktow firmy BD; dostaniesz bon wartości 10% kwoty kupionego sprzętu na zakup produktow firmy Fjord Nansen i Jack Wolfskin. Czyli kupując np. zestaw produktow z ofert specjalnych za...
Źródło: skitury.fora.pl/a/a,3629.html


Temat: [Sprzedam] zestaw skiturowy K2+Fritschi+foki+kije
...
Źródło: stk.ae.poznan.pl/forum/viewtopic.php?t=1555